HipsterWritter



Home About Stuff Linkies




Kami Anak Felda !
Sunday, March 2, 2014 | 0 Superman(s)
Bismillahirrohmanirrahimm
assalamualaikum

25 february 2014. kenangan yang akan aku simpan dalam ingatan. hati aku sampai bila. kenangan dimana aku belajar cara untuk mengharungi hidup yg akan datang. okay fbt kena naek bas dgn felda lubuk merbau. yaa faham2 ja la first jumpa tegoq apa pon dak :) betolak dari sini pukul 7.30 a.m and sampai sana about 2.30 p.m mcm tu laa.  okay tak penting. first impression sebelum sampai dkt ana, dalam otak aku dok imagine tempat tu dalam hutan then everydy kena dgq ceramah. hahaha so funny but after sampai sana, tgok peserta yg sampai awal dok tgh kawad. erghhh wadapaqqq. that is hell. ayat tu ja dok kat mulut aku. punya la lari dari plkn last2 kena pi situ. wait !! that is my first impression laah :) FELDA RESIDENCE,TROLAK,PERAK. thats the place  

dalam bas with anamila 

turun saja bas dah kena tengking suruh cepat ambik bag beratoq apa semua dgn jurulatih perempuanand lelaki tu. muka semua toksah dok kata la. pakat monyok macam apa lagi haa. mulut lagi toksh dok bayang. keluaq mcm2. beratoq, pendafratan and kena check bag. kantoi la kata aku bawak hello kitty yg naim bagi. malu dah sedaihh. iron sapa bawak semua kena rampas. apa yg awesome firt tu pon just resort dia. lawa kot. tapi agak hampeh sbb tingkat 4 then kena naek tangga. -..- memang jadual dy agak crowded and menghampehkan and memenatkan and tak meguruskan aku po. damn . aku ditempatkan dekat kumpulan dua. and here my awsome group


that our group name. hasil perahan otak kami semua. hahaha kami semua la sgt padahal along dgn keron jaa :p along ? okay not my along but every group kena ada along, angah and uchu. okay aku belum cerita who is jurulatih. depa ni actually tak garang tak bengis. every of them ada cerita hidup sendiri. anak felda also and thats why depa nak ubah hidup depa. they is disiplin :) so, let i show u who are them

 so let me introduce u guys. this abah wan :) hahaha dnt talk bck maaa. he still single and i like him. very2 like him :) *aucccchh

 tadaaaa. no wonder la aku tak lepaskan peluang nak ambik gambaq banyak2 dgn dia :p wuff wuffff sukanya sukanyaaa


 okay second person. my ayah nas. anas :) dia baik, hensem and too quick to taouching. cepat sgt nanges. hmm i really miss him. dia tak pernah marah kami adik beradik, tak pernah nak tinggikan suara mcm jurulatih laen. yaaa i love him like my father.

 ok then. ni paklong. paklong yg mulut lepaih and suka marah org tapi lawak tahap dewaaa :) ketua dkt kem.


 papa wafiy . cute kan ? hobi dy gelak gelak gelak and gelak. another hobby dy, laugh and laugh. ehhh sama laaa. hahahaha 

okay this is mama zira. serius talk kami punya group tak rapat dgn jurulatih perempuan. normal la kan ?

okay another jurulatih yg aku tadak gambaq dgn depa, papa is, papa daus, mummy nurul, ummi sal, tok abah and wait ! gambar dgn walid and tok abah nanti ja la aku upload. ada dkt memory laen. okay malas dah nak type. so, let i show u guyss a picture :) bubyeee



















Older |
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music