HipsterWritter



Home About Stuff Linkies




Holiday
Monday, June 18, 2012 | 0 Superman(s)
ASSALAMUALAIKUM

hari ni tak pergi sekolah sebab.. err sebab.. em tanak cakap ahh. alasan tak kukuh. kay semalam baru balik pukoi 11.30 tp disebabkan malas nak iron baju and sadis apabila melihat kasut sekolahku yg sgt beqacaq, wa takde mood nak pegi skola. ecely hari sabtu hari tu pergi holiday dgn family aku. kami pergi peak. omaii ! TER rindu dia kay. nampak ja signboard KAMUNTING aku jadi gelabah terok ! sampai ja TASIK TAIPING lagi la aku gelabah sampai berpeluh2. aku nak jumpa dia.. !! tapi dia pegi penang. katanya lahh ==" kay then pergi zoo taiping. blank _____________
Lepas tu bertolak balik penang. kay kecewa baq mai sebab bila aku dah sampai perak dia tak dak. haktuihh ! geramnyaa.. dekat penang tidoq rumah tok bah. lepas tu pagi bgun2 tukaq baju pi pantai kat batu feringgi. then pi taman rimba. thn balik. kbai


Itu Baju Dan Seluar Tidur Saya. :)





Taman Rimba


zoo taiping

p/s. nanti kalau saya pegi perak lagi, kita jumpa ek




Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music