HipsterWritter



Home About Stuff Linkies




cameron highland
Sunday, April 15, 2012 | 0 Superman(s)
Assalamualaikum !!

jyaeeahh babe ! oke for 15 minit aku nak cita pasal rombongan prefect yg aku dah ikut minggu lepas *padahal aku bukan prefect ponn. kay whatever ! kawan2 aku semuanya dah packing baju sehari sebelum pi. but me, ptg tu baru aku kalot packing. kami semua kena tunggu bas kat sekolah pukul 11 or 12. bas betolak pukul 1. *ecely aku tak fhm kenapa kena pukul satu pagi. lantak ahh. then tunggu bukan maen tunggu pukul 11.30 sampai mengantok. nak tido takut tejaga pagi besok. besengkang mata jela. then 11.30 pegi skola dgn nad. dlm bas aku dduk dgn lin. kay best sbb aku boleh ltak kaki ats dy then baring. hihihii..  naek2 bas terus tidoq. pukul 3pg terbangun sebab rasa bas belok2. driver tu bawak laju oii ! tak boleh tidoq then makn coklat vochele. haha..

pagi tu benti kat perhentian sg buloh. then mandi2 and tukar pakai bju sekolah. mana aku mandi pong.. hoho. then cikgu bagi nasik for bekfest. mkn tepi longkang. ohsemm ! then kami semua terus pi RTM kat KL. sampai sana, aku tak la excited sgt. pi TV3 oke la jugak. hoho. pi tgok2 studio2 apa bagai then pi masjid wilayah. tukar pakai baju bebas for cameron ! kay aku pakai baju ni


PELIK OKE


disitu lahh saya meninggalkan kasut sekolah saya . oh ! careless gila !

then betolak pi cameron. kay aku mual tau. dlm otak aku just set, BILA NAK SAMPAI BRINCHANG WOI ! FYI, cameron adalah tempat yg aku tak bpa suka pi. errkk *tpi gatai nak ikot jugak. then sampai sana kami check in hotel apa tah nama dia. satu bilik 9 org. kay hotel tu boleh panggil hostel sebab bilik dia manyak katil cam dorm. sakai sebab dduk dgn junior2. mandi2 then malam tu jalan2 lepak2 tapi tak best sbb night market tadak malam tu. just walking around. then masuk blik lepak2 kat balkoni hat sempit tu.
pukul 12 baru tdoq. 

pagi tu bangun pi cari kedai makan for bekfest. lepas makan check out dari hotel then pegi ladang teh. best sgt ! kena naik bas buruk sebab jalan dia mengerikan sgt. kay bas yg kami naek tu kecik sgt dan bila kami naek jadi crowded bangat sihh.. tgok ni

 ommey kan bus ni?

then pi ladang stongberi. then pi mardi. then balik. kay ohseemm!!

acely malas nak cita dah. kay kakak senior, saya tak suka awk.



Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music