HipsterWritter



Home About Stuff Linkies




DIARY
Tuesday, December 17, 2013 | 0 Superman(s)
okaay assalamualaikum penghulu bicara. salam sejahtera for non muslim. salam satu malaysia. *undilah umno. ehh ? hahaha okay2 forget it. biol dah pepagi buta ni. biasala budak xsedaq diri esok kerja tpi nak jugak online sampai bagi rabun mcm ni. uhukkss. ok first at all, i really2 miss my benyamin. huh merajuk sehari pon dh rasa mcm ummphh. nasib baik la dia ni loving. kalau si fareez tu, nahai. dia buat derrrkkk ja kat aku. hati kering kontang betoi.

back to the title. ehh ? title pon haram xsuspen. tetiba rindu nak tulis conteng2 kat diary aku. diary yg aku beli dgn syifa. sama sebijik senaskah setangkal selapis. fuhhhh. hahaha ecely nak habaq aku try tulis hri tu. ya Allah tulisan hudok toksah dok habaq la kan. rasa kekok janggal tangkal semua ada time nk tulis tu. nak habaq point sbenaq dia yg aku mcm dh lama tnggal alam persekolahan haa. *ceyhh xsampai sebulan ! tapi..rindu nak mampoih dkt alam persekolahan. dkt tmpat dduk aku hat paling dpn. ajet budak genius tp tidoq gak :p dduk sebelah pikahrosli. pastu bila salah sorang nk tertidoq pakat tambak tengah belakang smpai benak. pakat kutey smpai tekeluaq isi usus perut bagai. pehh extrem gilaa. 

pi kantin sama sama. beli nasi sup cikti. nasi seringgit + ayam + ikan bilis + cabai. okay RM 3.60. settle. pi makan dkt meja paling hujung dkt gn singki yg sllunya share dgn bdk alfa and bdk form2 . hahaha gilaaa. patu pi koop beli triangle dk pon ice lemon tea. pehh nikmat ! ha !!! lagi satu favourite aku dgn pikahrosli, hati ayam seringgit. gila bhaii. ranggup habes ! *woi lapaq pulak tgh2 pagi rabun ceni. haha. nvm. esok pagi cerah kta bantai keteawww maklong kedai sebelah rumah. okay back to the tajuk. rindu cikgu jah hat xpenah penat tegoq aku pasai tudung pakai pin. tudung nmpak mcm xselesa pakai ketat pasemua . penah skali tu dy tgh bljq addmath aku dok tepi dy. dy tgok tdung aku n dy ambik gunting nk tetas benang. gila bhai dpn kelas kot. mau qeyau aku. mcm nk lari kuaq dri kelas haa. tp aku ada otk g time tu. hehehe

rindu sir jamil dgn bilik aircond dy. pehh. rndu cg rohana and cg azi yg spa2 xleh lwn suara depa. *tu pon aku tidoq gak. haha rndu ustazah dgn suara romantik dy tu. rndu cg yati yg selalu peluk student2 popuan dy. rndu cg suzana hat suka tgok runningman and cerita hindustan. bnyk pengetahuan am yg aku dpt dri dy selain sejarah. krikk krikk krikk. haha cg pizah hat rajin bt tusyen. dy la cg paling rajin bt tsyen smpai kdg2 berebut dgn cg laen. tp dy bt tu ntuk msa dpn ank2 murid dy even aku naik meluat dgn perd. aku ttp hargai pengorbann cg tu. cg pizah segak cekk oi ! cg zul, and abi ! yesss him. cikgu sheidi hat paling sporting and xkesah ank murid dy buat apa. siap suruh bluetooth lagu lgi kalau nmpak studnt dy bwk phone. hahaha tgok gambaq sat.




 koko day 2012. miny, pish. nad, me, ili, pawah and faba.




sportday 2012. me.kari,nana,nuna,mira,dhirah,lily,nada,zetty. gonna miss them




sambutan berbuka pusa prefect and librarian. nana,me,amreet,zetty.




dalam kelas. see, pengawas bwk phone ? fuhhh kejam. bff





dalam bilik agama time tusyen agam yg memecah rekod sbb pelajaq yg hadis xsmpai 10 org. haha




3 prefect in a class. hmm keluaq rehat awl msuk kelas lmbt. kami la tu





guyss, gonna miss you all damn munchii. gonna miss all of our moment. tak kisah kalau hampa dh lupa tp aku tetap ingat ebaikan yg hmpa d buat kt aku . aku selalu doakn kesejahteraan hmpa semua. ya Allah. jagalah hubungan persahabatan ini hingga ke akhir hayat. moga ajal yg dpt memisahkan jiwa kami. amin :')




Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music