HipsterWritter



Home About Stuff Linkies




sambutan raya satu malaysia
Friday, September 16, 2011 | 0 Superman(s)
Place : Sekolah Menengah Kebangsaan Changlun
Tarikh : ada la~

oke.. assalamualaikom salam sejahtera salam satu Malaysia..
hakhak.. da lama cik ida tak mengarut.. ekeke
kemarin sekolah cik ida (SMKC) ada buat jamuan
sambutan hari raya satu malaysia. memey terbaek larh..
ada budak cina yg pakai baju kurung, budak india pakai sari.
cun la vickneshwari! segak la hampa.. budak2 siam pakai 
baju adat depa.. OMG! Venu hensem la hang.. cair aku tgok hang
memey best la hari tu.. aku ingat nak karok tapi malu pulok..
almaklum la.. suara cm kambing. bekkk! haha.. kutuk
diri sndiri nmpak! tak baek wey.. oke2.. tanak ckp banyak..
tgok2 la pica aku ni..

 ni kawan baek aku.. OMG. awt muka wana jadi warna tu?

 waktu majlis perasmian... >ida, square, alia, mimi<

 aku daan aini.. comey kan aini tajima..haha

 ha! ni la nor elnida.. kiut kan dia

 aku sedang mncuba jadikan canon digital sebagai DSLR.. jadi kan?

 cik fatin sedang bergaya dgn DSLR kak dayang


 kak wawa yang snap pica ni..

 aku dgn vickness..

 nasyid sekolah aku..

 pasangan bahagia.. astagfirullahhalazim...

with my cekgu yg sgt spoting!

apa2 pown.. selamat hari raya sekali lagi.. SMKC.. student yang terbaek,, 2 minggu lagi nak exam,, stop dreaming ida..



| Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music